اخبار
1403/1/26 یکشنبه
بیانیه دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور در حمایت از عملیات غرور‌آفرین وعده صادق
دانشگاهیان پیام نور با صدور بیانیه‌ای از عملیات غرور‌آفرین «وعده صادق» در حمله به سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب اسرائیل اعلام حمایت کردند

.

به گزارش روابط عمومی متن این بیانیه بدین شرح است ؛
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ » 
يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ ﴿محمد 47﴾
عملیات رعد آسای «وعده صادق»، به وعده الهی، آیتی روشن و حجتی قاطع در آغاز مسیری غرور آفرین در تحقق کلام قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی در برچیده شدن طومار غده سرطانی صهیونیستی، در جهان و نیز مایه مباهات ملت غیور و مسلمان ایران و موجب درخشش بارقه ای از امید بر دل تمام مردم آزادیخواه جهان به ویژه مسلمانان شد. 
بی تردید اقدام دلاور مردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی سایر نیروهای مسلح جان بر کف، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار، ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان در هم پیچیده و ادعای بازدارندگی گنبد آهنین آنان را به چالش کشید.
ما دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور، همگام با آحاد ملّت غیور، بصیر و شریف ایران عزیز و قوی، ضمن تجدید بیعت دوباره با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای و قدردانی از مجاهدت های شبانه روزی پاسداران جان بر کف میهن اسلامی، در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، حمایت همه جانبه و تمام قد خود را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می داریم. 
رجاء واثق داریم عملیات موفقِ وعده صادق، زمینه ساز نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی و آزادی قدس شریف در آینده ای نزدیک خواهد بود.
وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى ٱلَّذِينَ ٱسۡتُضۡعِفُواْ فِي ٱلۡأَرۡضِ وَنَجۡعَلَهُمۡ أَئِمَّةٗ وَنَجۡعَلَهُمُ ٱلۡوَٰرِثِينَ ﴿قصص ۲۸﴾
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر